23 Eylül 2008 Salı

üç dört taneden, ilk saklı şiir

istemez miydim ben
her akan suyu duymak
hissetmek içimden geçen her taşı, her ağacı
her yaprağın dokunuşunu vücuduma
ve bir vücudum olomamasını
ki tek vücut olmayı
içimden geçen kuşu isterdim
kayaları kum etmek
ve okşamak her kum tanesini
hem sonra sen
senin tenine dokunmak her milimimle
ellerimle sarmak etini
ve hoşuna gitmesi bunun
hiç gitmediği gibi
ben olduğumu bilmeden
ki zaten ben olmadan
senin soluğunda varoluş
hem rüzgar mizacıdır
soğuktan sıcağa esmek
dıştan içe almak, doldurmak seni
ellerinle tutamadığın fakat tutunacağın
bir hiç olmak ellerinde
bir ipek gibi gerilip düşmek üzerinden
toprakta emilip yok olmak
esip gürlemek sonra
dudağının kenarında asılı kalan bir gülüş
gözünün kenarına takılı kalan bir yaşta,
her yaşta

9 Kasım 2007
10:06
Elif İrem

Hiç yorum yok: