24 Eylül 2008 Çarşamba

Herhangi Bir Şey

Oturmuş merdivene, seyrederken yârin kanlı gelmeyişini
Haşim olmak istiyorum
Olmak ya da olmamak, derken Hamlet
Deli, sadece deli, sadece şair
İçimdeki çöl büyüyedururken
Zerdüşt olmak istiyorum Tanrı dururken!
Zeus olmak istiyorum Olympos'un tepesinde
Poseidon sular altında ve Hades cehennemin dibinde
Çarmıhta İsa
Deccal sevişirken
Bir tanrı olmalıyım hayatta
ve yalnızca insan ölürken
Ama vampir olmak istiyorum öpüşürken
Bir kurtadam dolunayda
Şeytan olmalı gülünce, insanın gözlerinde
Ve bir melek gene yatağa girdiğimde!

2006 (tarih atmayan benden nefret ediyorum)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

işte bunu sevdim ben :)

Adsız dedi ki...

bugün iru'yle konuşurken poe'nin bir şiirini sevdim demişti, ben de bu şiirini çok beğenmiştim fakat adı aklımda olmadığı için demedim ona... meğer aynı şiirmiş. evet güzel:)

Poetisa dedi ki...

teşekkür ederim :)
ay içim bi hoş oldu. güzel bi hismiş:)